20
сентябрь
2021
021-2022 оқу жылындағы мектепішілік бақылау жоспары негізінде қыркүйек айындағы Ата – аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру/Организация работы с родителями в сентябре на основе плана внутришкольного контроля на 021-2022 учебный год
2021-2022 оқу жылындағы мектепішілік бақылау жоспары негізінде қыркүйек айындағы Ата – аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру
«Жанұя-қорғаным, ата-ана –тірегім» демекші барлық қоғам біткеннің ең арғысы және бірден бір табиғысы-отбасы» деп материалист-философ Жан Жак Руссо айтқандай, қоғам да , мемлекет те үйден, отбасынан басталады. Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек.Сынып жетекшінің тәрбие жұмысындағы бір бағыты ата-аналармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру болып табылады.Сынып жетекші ата-аналармен жұмысты ең алдымен жиналыстан бастайды.Ата-аналар жиналысының бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық көзқарасын баяндайды.Оның мақсаты мен міндеттерімен, соған орай өзінің әрекет ету бағдарламасы мен тәсілін, тәрбие жоспарымен, ата-аналармен жүргізілетін жұмыстармен таныстырады.Ата-аналармен бірлесіп оны жүзеге асыру жолдарын қарастырады.Мектеп тәжірибесінде сынып жетекші ата-аналарды балалармен бірге әрекеттке қатыстырудың әр түрлі формаларын қолданады.Саяхат, таза ауаға серуен, спорттық жарыстар,жаңа жыл шыршасы, күзгі бал мерекесі,наурыз мейрамдары,оқушылардың жазғы демалыстарын ұйымдастыру т.б.Егер де сынып жетекші мен ата-аналардың байланысы өте тығыз, ұйымшыл болса,бұл шешімін табады.
Ата-ананың мектептегі алатын орны
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Бұдан басқа сыныпта, мектепте болатын кез-келген жұмыстарға мектепішілік іс-шараларға, сынып жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез келген мәселенің жауабы ата-аналармен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе, көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді.
Осыған байланысты көптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары бар.
Сынып жетекшінің ата-аналармен байланыс жасау жолдары:
1.Оқушының жанұясына барып тұру. Бұл-ата-аналармен жеке жұмыс істеудің неғұрлым кең тараған және тиімді түрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады.
2.Ата-аналармен хат алмасу. Кейбір сынып жетекшілері жанұямен байланыста ата-аналармен хат жазысып тұру түрін қолданады.
3.Сыныптық ата-аналар жиналысы. Бұл-сынып жетекшісінің жанұямен байланысының аса-маңызды бір түрі. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысының жайымен және міндеттерімен ата-аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының басында және әрбір тоқсанның аяғында өткізіледі.
Ата-ананың міндеті:
* Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;
Сабақтан келген балаңың күнделікті күнделігін тексеріп, көмек көрсету;
* Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу;
* Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу;
* Мектептегі іс-шараларға қатысу;
*Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу;
Біз сынып жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған сыныбымыздың ата-аналарына арналған педагогикалық білімдерді насихаттау үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуіміз керек. Олардың мазмұны ата-аналардың талаптарына, оқу-тәрбие жұмыстарының нақтылы міндеттеріне байланысты болады. Әңгімелер мен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарлама бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігін арттыру мақсатында төмендегі жұмыстар жүргізілді. Атап айтсам «Балаларды ұқыптылыққа үйрету», «Үлкендерді сыйлауға үйрету», «Менің отбасым» сайысы, «Ата-аналар жиналысы», «Қош келдің наурыз!» «Әкем, шешем және мен», «Менің әкем мықты»атты әкелер сайысы және т.б.
Қорытынды:Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет атқарадыДегенмен,ата-аналармен жұмыс істеу көп ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны оқушылардың ата – аналарымен тығыз байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс.
Бүгінгі таңда Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты, коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу мақсатында әрбір білім беру ұйымында Әр мектеп ата-аналар жиналысын өткізу кезінде ата-ана жиналысының тиісті форматын анықтайды және ата-аналарды ақпараттандыруға дайындайды. Қыркүйек айының басынан мектебімізде
Әр сынып жетекші өз сыныбымен ата-аналар қалаған форматта ZOOM немесе ватсап желісі арқылы бекітілген жоспар бойынша жиналысын өткізіп отырды.
11.09.2021 жылы 1-11 сыныптар аралығында төмендегі күн тәртібі бойынша кезекті ата-ана жиналысы өтті:
1) Оқыту барысында санитарлық талаптарды сақтау/ Соблюдение санитарных требований в процессе обучения
2) Ата-анадан ақша жинауға тыйым салу/ Ознакомление с выпискои из приказа о запрете сбора денежных средств
3) «Бала тәрбиесіндегі отбасының рөлі»/ «Роль семьи в воспитании детей"- доклад кл руководителя
4) Баланың оқу режимі және демалысы/ Режим дня ученика
5) Жолда қауіпсіздікті сақтайық. Балаңыз жолда жүру ережесін біле ме? (ата-аналарға ескерту)/ Давайте сохраним безопасность на дороге. Знает ли ваш ребенок правила дорожного движения? (предупреждение родителям).
Жауапты/Ответственые: зам директора по ВР, классные руководимтели 1-11 классов.
Жиналысқа мектеп ата-аналарынан барлығы 556 ата-ана қатысты. Қатыспаған ата-аналардың отбасылық жағдайлары болған. Ақпаратты ол ата-аналарға әрбір сынып жетекші жекеге онлайн түрде беріп отырған.
«ZOOM» желісі «WhatsApp» желісі
Организация работы с родителями в сентябре на основе плана внутришкольного контроля на 2021-2022 учебный год
Как сказал философ-материалист Жан Жак Руссо, "семья-это моя защита, родители-моя опора". В этой связи школа, учитель и родители занимают особое место в адаптации ребенка к жизни в нашей школе.Одним из направлений воспитательной работы классного руководителя является организация работы с родителями.Классный руководитель начинает работу с родителями прежде всего с собрания.На первом заседании родительского собрания излагает свою позицию и педагогическую точку зрения по данному вопросу.С его целями и задачами, а также с его программой и способом действий, планом воспитания, знакомит с работой, проводимой с родителями.Совместно с родителями рассматривает пути ее реализации.В школьной практике классный руководитель использует различные формы вовлечения родителей в совместную деятельность с детьми.Путешествия, прогулки на свежем воздухе,спортивные соревнования, новогодняя елка,праздник осеннего бала,наурыз мейрамы, организация летних каникул учащихся и т.д. Если связь классного руководителя и родителей очень тесная,сплоченная, это решение.
Место родителей в школе
Чтобы работа с родителями была более эффективной, необходимо использовать различные формы общения с ними. Кроме того, на любую работу, которая происходит в классе, в школе, на внутришкольные мероприятия, в первую очередь поддерживают и поддерживают классные руководители-родители учащихся класса. В связи с этим классный руководитель должен быть в тесном контакте с родителями первого класса и родителями класса. Ответ на любую проблему должен быть решен родителями. Если бы всем классным руководителям удалось вместе правильно выстроить этот вопрос, многие из наших работ получили бы скидки.
В связи с этим многие родители не приходят на родительские собрания, проводимые классным руководителем ежемесячно, есть много способов решить, как общаться с родителями вашего ученика.
Способы общения классного руководителя с родителями:
1.посещение семьи учащегося. Это наиболее распространенная и эффективная форма индивидуальной работы с родителями. Посещая семью, классный руководитель знакомится с домашней жизнью, условиями жизни своего ученика.
2.переписка с родителями. Некоторые классные руководители используют форму переписки с родителями в контакте с семьей.
3.классное родительское собрание. Это очень важный вид общения классного руководителя с семьей. Для ознакомления родителей с условиями и задачами учебно-воспитательной работы в классе проводится в начале учебного года и в конце каждой четверти.
Обязанности родителей:
* Тесный контакт вашего ребенка с классным руководителем;
Проверка ежедневного дневника вашего ребенка с занятий и оказание помощи;
* Участие в внутришкольных родительских собраниях;
* Поддерживать связь с председателем родительского комитета класса;
* Участие в школьных мероприятиях;
* Посещение занятий вашего ребенка в День открытых дверей в школе;
Мы должны проводить беседы и лекции для того, чтобы классные руководители в первую очередь пропагандировали педагогические знания для родителей нашего курируемого класса. Их содержание будет зависеть от требований родителей, конкретных задач учебно-воспитательной работы. Беседы и лекции могут достигать намеченной цели только в том случае, если они регулярно проводятся по определенной программе. Например: в целях повышения ответственности родителей в воспитании детей проведена следующая работа. А именно: конкурс» учим детей быть внимательными«,» учим взрослых дарить«,» моя семья«,» родительское собрание«, " Добро пожаловать, наурыз!» Конкурс отцов «папа, мама и я», "мой папа сильный" и т. д.
Вывод: специфика работы школы с родителями проявляется в постоянстве единства действий при контакте этих двух сторон. Эту стабильность в первую очередь обеспечивает классный руководитель. Он занимает ведущую должность в организации сотрудничества между школой и семьей,хотя работа с родителями требует много исследований, много работы. Особенно много ответственности лежит на классном руководителе. Проводить ее можно только при тесном контакте с родителями учащихся. Даже для этого работа рука об руку с родителями целенаправленно требует очень длительного процесса.
На сегодняшний день в связи с санитарно-эпидемиологической ситуацией, в целях недопущения распространения коронавирусной инфекции в каждой организации образования каждая школа при проведении родительского собрания определяет соответствующий формат родительского собрания и готовит родителей к информированию. С начала сентября в нашей школе
Каждый классный руководитель проводил собрание со своим классом в желаемом формате по плану, утвержденному через ZOOM или ватсап.
11.09.2021 года с 1 по 11 классы состоялось очередное родительское собрание по следующей повестке дня:
1) соблюдение санитарных требований в процессе обучения/ Соблюдение санитарных требований в процессе обучения
2) запрет на сбор денег от родителей / обращение с выписками из приказа о запрете сбора денежных средств
3) «Роль семьи в воспитании детей»/ «Роль семьи в воспитании детей"- доклад кл. руководителя
4) режим обучения и отдыха ребенка / Режим дня обучения
5) сохраняем безопасность на дороге. Знает ли ваш ребенок правила дорожного движения? (предупреждение родителям) / давай сохраним безопасность на дороге. Знает ли ваш ребенок правила дорожного движения? (предчувствие родителям).
Ответственные / ответственные: зам директора по ВР, классные руководители 1-11 классов.
Всего в собрании приняли участие 556 родителей от родителей школы. У отсутствующих родителей были семейные обстоятельства. Информацию он предоставлял родителям каждому классному руководителю в режиме онлайн.
Сеть "ZOOM» сеть "WhatsApp"
«Жанұя-қорғаным, ата-ана –тірегім» демекші барлық қоғам біткеннің ең арғысы және бірден бір табиғысы-отбасы» деп материалист-философ Жан Жак Руссо айтқандай, қоғам да , мемлекет те үйден, отбасынан басталады. Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек.Сынып жетекшінің тәрбие жұмысындағы бір бағыты ата-аналармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру болып табылады.Сынып жетекші ата-аналармен жұмысты ең алдымен жиналыстан бастайды.Ата-аналар жиналысының бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық көзқарасын баяндайды.Оның мақсаты мен міндеттерімен, соған орай өзінің әрекет ету бағдарламасы мен тәсілін, тәрбие жоспарымен, ата-аналармен жүргізілетін жұмыстармен таныстырады.Ата-аналармен бірлесіп оны жүзеге асыру жолдарын қарастырады.Мектеп тәжірибесінде сынып жетекші ата-аналарды балалармен бірге әрекеттке қатыстырудың әр түрлі формаларын қолданады.Саяхат, таза ауаға серуен, спорттық жарыстар,жаңа жыл шыршасы, күзгі бал мерекесі,наурыз мейрамдары,оқушылардың жазғы демалыстарын ұйымдастыру т.б.Егер де сынып жетекші мен ата-аналардың байланысы өте тығыз, ұйымшыл болса,бұл шешімін табады.
Ата-ананың мектептегі алатын орны
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Бұдан басқа сыныпта, мектепте болатын кез-келген жұмыстарға мектепішілік іс-шараларға, сынып жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез келген мәселенің жауабы ата-аналармен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе, көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді.
Осыған байланысты көптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары бар.
Сынып жетекшінің ата-аналармен байланыс жасау жолдары:
1.Оқушының жанұясына барып тұру. Бұл-ата-аналармен жеке жұмыс істеудің неғұрлым кең тараған және тиімді түрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады.
2.Ата-аналармен хат алмасу. Кейбір сынып жетекшілері жанұямен байланыста ата-аналармен хат жазысып тұру түрін қолданады.
3.Сыныптық ата-аналар жиналысы. Бұл-сынып жетекшісінің жанұямен байланысының аса-маңызды бір түрі. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысының жайымен және міндеттерімен ата-аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының басында және әрбір тоқсанның аяғында өткізіледі.
Ата-ананың міндеті:
* Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;
Сабақтан келген балаңың күнделікті күнделігін тексеріп, көмек көрсету;
* Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу;
* Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу;
* Мектептегі іс-шараларға қатысу;
*Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу;
Біз сынып жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған сыныбымыздың ата-аналарына арналған педагогикалық білімдерді насихаттау үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуіміз керек. Олардың мазмұны ата-аналардың талаптарына, оқу-тәрбие жұмыстарының нақтылы міндеттеріне байланысты болады. Әңгімелер мен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарлама бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігін арттыру мақсатында төмендегі жұмыстар жүргізілді. Атап айтсам «Балаларды ұқыптылыққа үйрету», «Үлкендерді сыйлауға үйрету», «Менің отбасым» сайысы, «Ата-аналар жиналысы», «Қош келдің наурыз!» «Әкем, шешем және мен», «Менің әкем мықты»атты әкелер сайысы және т.б.
Қорытынды:Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет атқарадыДегенмен,ата-аналармен жұмыс істеу көп ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны оқушылардың ата – аналарымен тығыз байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс.
Бүгінгі таңда Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты, коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу мақсатында әрбір білім беру ұйымында Әр мектеп ата-аналар жиналысын өткізу кезінде ата-ана жиналысының тиісті форматын анықтайды және ата-аналарды ақпараттандыруға дайындайды. Қыркүйек айының басынан мектебімізде
Әр сынып жетекші өз сыныбымен ата-аналар қалаған форматта ZOOM немесе ватсап желісі арқылы бекітілген жоспар бойынша жиналысын өткізіп отырды.
11.09.2021 жылы 1-11 сыныптар аралығында төмендегі күн тәртібі бойынша кезекті ата-ана жиналысы өтті:
1) Оқыту барысында санитарлық талаптарды сақтау/ Соблюдение санитарных требований в процессе обучения
2) Ата-анадан ақша жинауға тыйым салу/ Ознакомление с выпискои из приказа о запрете сбора денежных средств
3) «Бала тәрбиесіндегі отбасының рөлі»/ «Роль семьи в воспитании детей"- доклад кл руководителя
4) Баланың оқу режимі және демалысы/ Режим дня ученика
5) Жолда қауіпсіздікті сақтайық. Балаңыз жолда жүру ережесін біле ме? (ата-аналарға ескерту)/ Давайте сохраним безопасность на дороге. Знает ли ваш ребенок правила дорожного движения? (предупреждение родителям).
Жауапты/Ответственые: зам директора по ВР, классные руководимтели 1-11 классов.
Жиналысқа мектеп ата-аналарынан барлығы 556 ата-ана қатысты. Қатыспаған ата-аналардың отбасылық жағдайлары болған. Ақпаратты ол ата-аналарға әрбір сынып жетекші жекеге онлайн түрде беріп отырған.
«ZOOM» желісі «WhatsApp» желісі
Организация работы с родителями в сентябре на основе плана внутришкольного контроля на 2021-2022 учебный год
Как сказал философ-материалист Жан Жак Руссо, "семья-это моя защита, родители-моя опора". В этой связи школа, учитель и родители занимают особое место в адаптации ребенка к жизни в нашей школе.Одним из направлений воспитательной работы классного руководителя является организация работы с родителями.Классный руководитель начинает работу с родителями прежде всего с собрания.На первом заседании родительского собрания излагает свою позицию и педагогическую точку зрения по данному вопросу.С его целями и задачами, а также с его программой и способом действий, планом воспитания, знакомит с работой, проводимой с родителями.Совместно с родителями рассматривает пути ее реализации.В школьной практике классный руководитель использует различные формы вовлечения родителей в совместную деятельность с детьми.Путешествия, прогулки на свежем воздухе,спортивные соревнования, новогодняя елка,праздник осеннего бала,наурыз мейрамы, организация летних каникул учащихся и т.д. Если связь классного руководителя и родителей очень тесная,сплоченная, это решение.
Место родителей в школе
Чтобы работа с родителями была более эффективной, необходимо использовать различные формы общения с ними. Кроме того, на любую работу, которая происходит в классе, в школе, на внутришкольные мероприятия, в первую очередь поддерживают и поддерживают классные руководители-родители учащихся класса. В связи с этим классный руководитель должен быть в тесном контакте с родителями первого класса и родителями класса. Ответ на любую проблему должен быть решен родителями. Если бы всем классным руководителям удалось вместе правильно выстроить этот вопрос, многие из наших работ получили бы скидки.
В связи с этим многие родители не приходят на родительские собрания, проводимые классным руководителем ежемесячно, есть много способов решить, как общаться с родителями вашего ученика.
Способы общения классного руководителя с родителями:
1.посещение семьи учащегося. Это наиболее распространенная и эффективная форма индивидуальной работы с родителями. Посещая семью, классный руководитель знакомится с домашней жизнью, условиями жизни своего ученика.
2.переписка с родителями. Некоторые классные руководители используют форму переписки с родителями в контакте с семьей.
3.классное родительское собрание. Это очень важный вид общения классного руководителя с семьей. Для ознакомления родителей с условиями и задачами учебно-воспитательной работы в классе проводится в начале учебного года и в конце каждой четверти.
Обязанности родителей:
* Тесный контакт вашего ребенка с классным руководителем;
Проверка ежедневного дневника вашего ребенка с занятий и оказание помощи;
* Участие в внутришкольных родительских собраниях;
* Поддерживать связь с председателем родительского комитета класса;
* Участие в школьных мероприятиях;
* Посещение занятий вашего ребенка в День открытых дверей в школе;
Мы должны проводить беседы и лекции для того, чтобы классные руководители в первую очередь пропагандировали педагогические знания для родителей нашего курируемого класса. Их содержание будет зависеть от требований родителей, конкретных задач учебно-воспитательной работы. Беседы и лекции могут достигать намеченной цели только в том случае, если они регулярно проводятся по определенной программе. Например: в целях повышения ответственности родителей в воспитании детей проведена следующая работа. А именно: конкурс» учим детей быть внимательными«,» учим взрослых дарить«,» моя семья«,» родительское собрание«, " Добро пожаловать, наурыз!» Конкурс отцов «папа, мама и я», "мой папа сильный" и т. д.
Вывод: специфика работы школы с родителями проявляется в постоянстве единства действий при контакте этих двух сторон. Эту стабильность в первую очередь обеспечивает классный руководитель. Он занимает ведущую должность в организации сотрудничества между школой и семьей,хотя работа с родителями требует много исследований, много работы. Особенно много ответственности лежит на классном руководителе. Проводить ее можно только при тесном контакте с родителями учащихся. Даже для этого работа рука об руку с родителями целенаправленно требует очень длительного процесса.
На сегодняшний день в связи с санитарно-эпидемиологической ситуацией, в целях недопущения распространения коронавирусной инфекции в каждой организации образования каждая школа при проведении родительского собрания определяет соответствующий формат родительского собрания и готовит родителей к информированию. С начала сентября в нашей школе
Каждый классный руководитель проводил собрание со своим классом в желаемом формате по плану, утвержденному через ZOOM или ватсап.
11.09.2021 года с 1 по 11 классы состоялось очередное родительское собрание по следующей повестке дня:
1) соблюдение санитарных требований в процессе обучения/ Соблюдение санитарных требований в процессе обучения
2) запрет на сбор денег от родителей / обращение с выписками из приказа о запрете сбора денежных средств
3) «Роль семьи в воспитании детей»/ «Роль семьи в воспитании детей"- доклад кл. руководителя
4) режим обучения и отдыха ребенка / Режим дня обучения
5) сохраняем безопасность на дороге. Знает ли ваш ребенок правила дорожного движения? (предупреждение родителям) / давай сохраним безопасность на дороге. Знает ли ваш ребенок правила дорожного движения? (предчувствие родителям).
Ответственные / ответственные: зам директора по ВР, классные руководители 1-11 классов.
Всего в собрании приняли участие 556 родителей от родителей школы. У отсутствующих родителей были семейные обстоятельства. Информацию он предоставлял родителям каждому классному руководителю в режиме онлайн.
Сеть "ZOOM» сеть "WhatsApp"