Мен өз болашағымды қалай көремін. ҰБ жұмысы отбасы. Каким я вижу свое будущее. Работа НБ семья » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мен өз болашағымды қалай көремін. ҰБ жұмысы отбасы. Каким я вижу свое будущее. Работа НБ семья
10
октябрь
2020

Мен өз болашағымды қалай көремін. ҰБ жұмысы отбасы. Каким я вижу свое будущее. Работа НБ семья



Талдамалық анықтама
Өткізу күні: 10.10.2020 жыл
Сынып: 1"Б"
Оқушы: Мухин Олег. ЛУО диагнозы (интеллекттің бұзылуы).
Әңгіме тақырыбы: "мен өз болашағымды қалай көремін"
Әңгіменің мақсаты: оқушымен бір сағаттық қарым-қатынасты оның болашағы өзіне байланысты ма, жоқ па деген диалог түрінде өткізу. Мақсатқа жетуге бағыт беру.
Міндеттері: шығармашылық ойлауды, қиялды дамыту, арманды жүзеге асыруға ұмтылу, оқуға деген ұмтылыс, басталған істі соңына дейін жеткізу.
Оқушымен "мен өз болашағымды қалай көремін"тақырыбында әңгіме жүргізілді.
Бала табиғаты бойынша мейірімді, аңғал. Психологиялық және эмоционалды даму жасқа сәйкес келмейді. Әңгіме барысында бала қойылған сұрақтарға жауап беру қиынға соқты, өйткені ол қойылған сұрақтың мағынасын түсінбеді. Қойылған сұрақтарға бір буынды жауаптар беріледі. Өз ойын дұрыс айта алмайды.
Мен барлық ұсынылған тапсырмаларды менімен бірге орындадым. Ол қызығушылық танытып, "Minecraft"компьютерлік ойыны туралы қуана айтты.



Аналитическая справка
Дата проведения: 10.10.2020 год
Класс: 1 «Б»
Ученик: Мухин Олег. Диагноз ЛУО (нарушение интеллекта).
Тема беседы: «Каким я вижу свое будущее»
Цель беседы: провести час общения с учеником в форме диалога о том, зависит ли его собственное будущее от него самого. Дать направления к достижению цели.
Задачи: развитие творческого мышления, фантазии, стремление воплотить мечту в жизнь, желание учиться, доводить начатое дело до конца.
С учеником была проведена беседа на тему: «Каким я вижу свое будущее».
Ребенок по характеру доброжелательный, наивный. Психологическое и эмоциональное развитие не соответствует возрасту. В ходе беседы ребенок затруднялся отвечать на заданные вопросы, потому что не понимал смысл заданного вопроса. На заданные вопросы дает односложные ответы. Не может правильно сформулировать свою мысль.
Все предложенные задания выполнял совместно со мной. Проявлял интерес и с восторгом рассказывал про компьютерную игру «Майнкрафт». Как он быстро и точно может строить бункеры, замки, башни. И в будущем он хочет стать строителем.
У ребенка нет мысли и представления о будущем. Надо много времени уделить и расширить представление, восприятие о будущем.