Профориентациялық көмек » Страница 2 » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
Нашар көрушілер
нұсқасы
Кәсіптік бағдар беру
18
январь
2023
Кәсіптік бағдар беру
Мақсаты:оқушыларға болашақта мамандық таңдауға кәсіби бағдар беру. 18 ақпан күні «Қазақ Ұлттық Аграрлық ЗерттеуУниверситеті»ұйымдастыруымен бітіруші түлектерге кәсіптік кеңес беру мақсатында кездесу ұйымдастырылды.9-11сынып оқушыларына мамандық таңдаудағы қабілеттері мен бейімділіктерін, кәсіби және танымдық қызығушылықтарын анықтау мен дамытуда жеке тұлғаға бағытталған көмек көрсету туралы ақпарат берілді.Сонымен бірге жауапты мамандар өз ұсыныстары мен пікірлерін айтып, сұрақтар қойды. Цель:
Кәсіптік бағдар беру жұмысы    Профориентационная работа
08
декабрь
2022
Кәсіптік бағдар беру жұмысы Профориентационная работа
Мақсаты:оқушыларға болашақта мамандық таңдауға кәсіби бағдар беру. Қазақстан Республикасы IIM Мақан Есболатов атындағы Алматы академиясы Идеологиялық және имидждік жұмыс мамандарын даярлау орталығының аға оқытушы-әдіскері полиция подполковнигі А.А Тен мен оқытушы -әдіскері полиция Б.Б Джалилов № 195 жалпы білім беру мекемесіне келіп, 8.12.2022 жылы 11 сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізді. Цель: дать учащимся профессиональную направленность для выбора профессии в будущем. В
Менің болашақ мамандығымның таңдауы»тренинг (9-11 сынып ) «Менің сүйікті мамандығым»әңгімелесу Тренинг «Выбор будущей профессии» (9-11 классы) Беседа «Моя любимая профессия»
10
ноябрь
2022
Менің болашақ мамандығымның таңдауы»тренинг (9-11 сынып ) «Менің
Қараша айында 9-11 сынып оқушылары арасына кәсіптік бағдар беру жұмыстары жүргізілді Мақсаты – оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен бейімділіктерін анықтау; Қатысқандар: 105 адам. Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау жұмысы мыналарға бағытталған: 1. 9-11 сынып оқушыларының жеке қасиеттері мен қызығушылықтарын зерттеу 2. бейімділіктерді, қабілеттерді және кәсіби бейімділіктерді анықтау 3. Мамандық таңдауда жеке көмек көрсету, оқушыларға ұсыныстар әзірлеу 4. Тұлғадағы даралық – типологиялық