Менің болашақ мамандығымның таңдауы»тренинг (9-11 сынып ) «Менің сүйікті мамандығым»әңгімелесу Тренинг «Выбор будущей профессии» (9-11 классы) Беседа «Моя любимая профессия» » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Менің болашақ мамандығымның таңдауы»тренинг (9-11 сынып ) «Менің сүйікті мамандығым»әңгімелесу Тренинг «Выбор будущей профессии» (9-11 классы) Беседа «Моя любимая профессия»
10
ноябрь
2022

Менің болашақ мамандығымның таңдауы»тренинг (9-11 сынып ) «Менің сүйікті мамандығым»әңгімелесу Тренинг «Выбор будущей профессии» (9-11 классы) Беседа «Моя любимая профессия»

Менің болашақ мамандығымның таңдауы»тренинг (9-11 сынып ) «Менің сүйікті мамандығым»әңгімелесу Тренинг «Выбор будущей профессии» (9-11 классы) Беседа «Моя любимая профессия»
Қараша айында 9-11 сынып оқушылары арасына кәсіптік бағдар беру жұмыстары жүргізілді
Мақсаты – оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен бейімділіктерін анықтау;
Қатысқандар: 105 адам.
Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау жұмысы мыналарға бағытталған:
1. 9-11 сынып оқушыларының жеке қасиеттері мен қызығушылықтарын зерттеу
2. бейімділіктерді, қабілеттерді және кәсіби бейімділіктерді анықтау
3. Мамандық таңдауда жеке көмек көрсету, оқушыларға ұсыныстар әзірлеу
4. Тұлғадағы даралық – типологиялық ерекшеліктерді анықтау
9-сынып оқушылары кәсіптік қызметті таңдау алдында тұрғандықтан, «Дифференцияланған диагностикалық сауалнама» ДДО әдістемесі жүргізілді (Е.А. Климов)
Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша педагог-психологпен кеңестер өткізілді.
Кеңес беру жұмысы – оқушыларға мамандық таңдау бойынша жеке кеңес беру жүргізілді. Кәсіби қызығушылықтары анықталды, кәсіби өзін-өзі анықтауға көмек көрсетілді.
Практикалық жұмыс – топтық кәсіптік бағдар беру сабақтары оқушылармен әңгімелесу, далалық дәрістер түрінде өткізіліп, онда мамандықтардың ерекшеліктері талқыланды, оқушылардң қызығушылығы мен кәсіби таңдауы анықталды.
Ұсыныстар:
1.Психолог сынып жетекшілерімен бірге оқушылардың кәсіби дамуына байланысты психологиялық көмек көрсету.
2. Оқу профилін таңдауда, мамандық таңдауға дайындық кезінде бағдарлауға көмектесу.
3. Кәсіби ақпараттық базаны құру және үнемі жаңартып отыру.
4. Жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтаудағы өзіндік белсенділігін ынталандыру

Цель – определить профессиональные интересы и склонности обучающихся;
Приняло участие: 105 чел.
Работа по профессиональному самоопределению обучающихся была направлена на:
1. Изучение личностных качеств и интересов учащихся 9-11 классов
2. Выявление склонностей, способностей и профессиональных предпочтений
3. Оказание индивидуальной помощи в выборе профессии, разработка рекомендаций учащимся
4. Выявление индивидуально – типологических различий человека
В связи с тем, что перед учащимися 9-го класса встал выбор профессиональной деятельности, была проведена - Методика ДДО «Дифференцированно – диагностический опросник» (Е.А.Климов)
По результатам диагностической работы были проведены беседы-консультации с педагогом-психологом.
Консультативная работа – проведено индивидуальное консультирование учащихся по профессиональному выбору. Определены профессиональные интересы, оказана помощь в профессиональном самоопределении.
Практическая работа – проведены групповые профориентациионные занятия с учащимися в форме беседы, выездных лекций, где обсуждалась специфика профессий, выявлялся интерес и профессиональный выбор учащихся. Рекомендации:
1. Психологу совместно с классными руководителями оказывать психологическую помощь, связанную с профессиональным становлением учеников.
2. Помогать ориентироваться при выборе профиля обучения, при подготовке к выбору профессий.
3. Создать и постоянно обновлять профессиональную информационную базу.
4. Стимулировать самостоятельную деятельность старшеклассников по профессиональному самоопределению

Похожие публикации: