Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарлама/ Программа формирования антикор. культуры в школьной среде в контексте духовно-нрав-го и гражданско-патриотического воспитания » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарлама/ Программа формирования антикор. культуры в школьной среде в контексте духовно-нрав-го и гражданско-патриотического воспитания
01
сентябрь
2021

Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарлама/ Программа формирования антикор. культуры в школьной среде в контексте духовно-нрав-го и гражданско-патриотического воспитания

Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасы

1. Жалпы ережелер

1. Осы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі-Бағдарлама) тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес әзірленді және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балалар үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруды қамтитын тәрбие жұмысын жүргізу тәртібін айқындайды.

2.Тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері

2. Осы бағдарламаның мақсаты жоғары адамгершілік, жауапты, бастамашыл және әлеуметтік Құзыретті азамат пен патриоттың қалыптасуы мен дамуы үшін мектепте жағдай жасау болып табылады.
3. Аталған мақсатты іске асыру үшін мынадай міндеттер қойылады:
1) рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;
2) білім алушылардың мемлекеттік билік институттарына деген сенімін нығайту;
3) білім алушылардың саяси-құқықтық білімдерін қалыптастыру;
4) білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың адамгершілік-этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.
4. Іс-шаралар кешенін өткізу үшін тәрбиенің мынадай түрлері пайдаланылады:
1) адамгершілік тәрбие моральдық-этикалық көзқарастарды қалыптастыруға, әрбір оқушының сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділігін қалыптастыруға бағытталған;
2) әлеуметтік-құқықтық тәрбие азамат пен мемлекет арасындағы өзара қарым-қатынастардың мәні туралы түсінік алуға, құқықтар мен міндеттер туралы білім алуға, құқықтық нормаларды сақтау қажеттігіне сендіруге, сыбайлас жемқорлықтың қоғамдық қауіптілігін ұғынуға бағытталған;
3) эстетикалық тәрбие оқушылардың бойында өнер туындыларының, әдебиеттің сұлулығын түсінуді дамытуға, оқушылардың бойында эстетикалық талғамға және қоршаған шындыққа мейірімді және патриоттық көзқарасқа тәрбиелеуге ықпал етуге бағытталған.
3. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру
5. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын (бұдан әрі - жалпы білім беретін мектептер) іске асыратын оқу орындарында жүзеге асырылады.
6. Тәрбие жұмысына басшылық жалпы білім беретін мектептің және сыныптық басшылықты жүзеге асыратын педагог қызметкердің басшылығына жүктеледі.
7. Жалпы білім беретін мектептерде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға және нығайтуға, оның ішінде оқушылардың заң талаптарын сақтауға, білім беру және мәдени деңгейін арттыруға ұмтылысын қалыптастыруға бағытталған іс-шаралар кешені өткізіледі.
8. Жалпы білім беретін мектептерде көмек көрсететін және қатысатын" Адал Ұрпақ " ерікті мектеп клубтары құрылады
тәрбие жұмысын ұйымдастыруда.
9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:
1) жалпы білім беретін мектептің тиісті оқу жылына арналған тәрбие жұмысының кешенді жоспары;
2) сынып жетекшілігін жүзеге асыратын педагог қызметкердің тәрбие жұмысының жоспары;
3) "Адал Ұрпақ"ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары.
10. Осы Бағдарламаның 9-тармағында көзделген жоспарлар мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру жөніндегі тәрбие жұмысының модельдік жоспарына сәйкес қалыптастырылады (қоса беріледі).
11. Жоспарларда тәрбие жұмысының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, қоғамдық ұйымдармен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органмен және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылға бағытталған күнтізбелік іс-шараларды жүргізудің негізгі бағыттары көрсетіледі.
12. Тәрбие жұмысын жүргізуге азаматтар мен қамқоршылық кеңестер, ата-аналар комитеттері, қоғамдық бірлестіктер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдар қатыса алады.
4. "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубтары
13. "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубтарының негізгі міндеттері мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті нығайту жөніндегі бастамаларды көтермелеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды ұйымдастыруға қатысу болып табылады.
14. "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубтары мынадай сипаттағы секциялардан тұрады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы Ақпарат және шығармашылық; мәдени-бұқаралық іс-шаралар.
15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім секциясы дәрістер, "дөңгелек үстелдер" және басқа да ағарту іс-шараларын ұйымдастыруға қатысады.
16.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы Ақпарат және шығармашылық секциясы үздік бейнероликтерге, суреттерге, шығармаларға арналған іс-шаралар мен конкурстарды ұйымдастыруға қатысады.
17. Мәдени-бұқаралық іс-шаралар секциясы акцияларды, флэш-мобтарды, диалог алаңдарын, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарының, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулерді және басқа да әлеуметтік маңызы бар іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.
5. Мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысының модельдік жоспары.

№ Ұсынымның атауы нысаналы топ мерзімдері
1 2 3 4 5
Ұйымдастыру-дайындық іс-шаралары
1 "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубының қызметін ұйымдастыру "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубтары жалпы білім беретін мектеп басшылығының, сынып жетекшілігін жүзеге асыратын педагог қызметкерлердің, әдетте, негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балалардың көмегімен құрылады. оқушылар
5-11 сыныптар қыркүйек
2 жалпы білім беретін мектептің тиісті оқу жылына арналған тәрбие жұмысының кешенді жоспары; сыныптық басшылықты жүзеге асыратын педагог қызметкерлердің тәрбие жұмысының жоспарлары; "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары жоспарда олардың орындалуына жауапты іс-шаралардың атаулары, іс-шараға қатысушылар, іс-шараларды өткізу мерзімдері қамтылуға тиіс
1-11 сынып оқушылары қыркүйек
3 үнемі жаңартылып отыратын "парасатты азамат" бұрышын құру бұрыштардың басты мақсаты - азаматтыққа, патриотизмге, адамның құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін құрметтеуге, адамгершілік сезімдер мен этикалық санаға, сыбайлас жемқорлықтан бас тарту мәдениетіне тәрбиелеу, еңбексүйгіштікке, оқуға, еңбекке, өмірге шығармашылық көзқарасқа тәрбиелеу.
1-11 сынып оқушылары қыркүйек
4 сынып сағаттарының тақырыптық жоспарларына білім алушылардың адамгершілік және құқықтық мәдениетін арттыру мәселелері енгізілсін. Ар-ождан, ар-намыс, қадір-қасиет, жауапкершілік, адалдық, әділдік және т. б. сияқты адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ерекше назар аудару қажет.
1-4 сынып оқушылары қыркүйек
Патриотизм, Отан үшін мақтаныш, қоғамдық тәртіпті құрметтеу, еңбекқорлық, жауапкершілік, тәртіп, құқықтық негіздерді білу және құрметтеу сияқты жеке қасиеттерді дамыту ұсынылады. Осы жас тобындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиенің негізгі міндеті - құқықтық сананы қалыптастыру. 5-8 сынып оқушылары
Жоғары сынып оқушыларымен жұмыста сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие жүйесінің басты міндеті білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұстанымды қалыптастыру болуға тиіс.
9-11 сынып оқушылары
5 ата-аналар жиналысын өткізіңіз. Жиналыс барысында бұзушылықтарды, оның ішінде сыбайлас жемқорлықты қабылдамау мәдениетін құқықтық тәрбиелеу мен қалыптастырудағы отбасының рөлін ашу. Ата-аналарға балаларды құқыққа, заңдарға және құқық тәртібіне құрметпен қарауға тәрбиелеу бойынша практикалық ұсыныстар беру.
1-11 сынып оқушылары қыркүйек
II бөлім. Күнтізбелік іс-шаралар кешенін іске асыру
6 "қоғамдық тәртіп негіздері" пікірталас практикумы практикумды жүзеге асырудың негізгі нысаны пікірталас болып табылады, оның барысында оқушылардан өз пікірлерін білдіру сұралады.
Қатысушыларды 2 топқа бөлу ұсынылады.
1 тапсырма
"Құқық бұзушылыққа Нөлдік төзімділік"ұғымын ашыңыз.
Неліктен қоғамда "тәртіпсіздікке нөлдік төзімділік" мәдениетін қалыптастыру өте маңызды?
2 тапсырма
"Сыбайлас жемқорлық – қоғам мен мемлекеттің мемлекеттік қызметшіге деген сеніміне нұқсан келтіру"деген бекітуді негіздеу.
Барлығы не істей алады? Сыбайлас жемқорлықсыз мемлекет қандай болады? 9-11 сынып оқушылары қыркүйек
7 "Қазақстан - құқықтық мемлекет" айлығы "Сынып басшысын сайлау"сюжеттік-рөлдік ойыны елдің сайлау құқығы қағидаттарына сәйкес оқушылар
1-4 сыныптар қазан
Мемлекеттік қызмет ардагерлерімен, мемлекеттік қызметшілермен "Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным"тақырыбында кездесу
5-8 сынып оқушылары
"Біздің таңдауымыз - құқықтық мемлекет" дөңгелек үстелі
Дөңгелек үстел барысында құқықтық мемлекеттің жұмыс істеуінің базалық қағидаттарын, сондай-ақ елімізде құқықтық мемлекеттің қалыптасу ерекшеліктерін талқылау ұсынылады
9-11 сынып оқушылары
8 оқушылар арасында "Адал және сатылмайтын еңбек бейнесі"сурет байқауы. Конкурсты ұйымдастырудың негізгі идеясы Мәңгілік елдің өзекті, "зәкірлі" жалпыазаматтық құндылықтарын дәріптеу болып табылады. Бұл-баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбекқорлық, адалдық.
1-4 сынып оқушылары қараша
9 "мемлекеттік қызметті алу" іскерлік ойыны осы іс – шараның басты мақсаты-мемлекеттің "сервистік алаң"екенін көрсету. Бұл ретте мемлекеттік аппаратты мемлекеттік қызметтердің барлық спектрін барынша жоғары деңгейде толық және уақтылы ұсынуды күтуге құқылы салық төлеушілер ұстайтынын түсіну негізгі идея болуға тиіс.
Топтық жұмыс, оның барысында оқушылардың бір тобы мемлекеттік қызмет көрсетудің "қажеттігін" көрсетеді, яғни мемлекеттік қызмет көрсетуші Құзыретті, сыпайы және көрсетілетін қызметті алушының қажеттіліктеріне бағдарланған, екіншісі - "қажет емес": көрсетілетін қызметті беруші дөрекі және қабілетсіз.
5-8 сынып оқушылары Желтоқсан
10 "Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық картасы" жобалар конкурсы. Бір ай ішінде оқушылар өткен жылы аймақтық баспасөзге мониторинг жүргізуі керек.
Мониторинг нәтижелері бойынша өңірдегі сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар картасын жасау.
9-11 сынып оқушылары қаңтар
11 театрландырылған қойылым. Балаларға ар-ождан, ар-намыс, қадір-қасиет, жауапкершілік, мейірімділік, мейірімділік, адалдық, әділдік және т. б. насихатталатын қойылым ұйымдастыру.
1-4 сынып оқушылары ақпан
12 "Мемлекеттік қызмет-елдің мүддесіне адал еңбек" эссе байқауы
Байқаудың басты мақсаты-өскелең ұрпақ арасында ел дамуының мақсаттары мен басымдықтарын іске асыруға, әр азаматтың мүдделеріне адал қызмет етуге және күнделікті қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған маңызды институт ретінде мемлекеттік қызметті түсінуді насихаттау.
13 "Транспарентті және есеп беретін мемлекет" бейнероликтер конкурсы конкурстың басты мақсаты-ашық және қоғамға есеп беретін оқушы мемлекетті қалыптастыруға бағытталған міндеттерді шешуде Қазақстанның жетістіктерін көрсету
9-11 сыныптар сәуір

Программа формирования антикоррупционной культуры в школьной среде в контексте духовно-нравственного и гражданско-патриотического воспитания

1. Общие положения

1. Настоящая Программа формирования антикоррупционной культуры
в школьной среде в контексте духовно-нравственного и гражданско-патриотического воспитания (далее – Программа) разработана
в соответствии с Концептуальными основами воспитания и определяет порядок проведения воспитательной работы, который включает в себя организацию воспитательных мероприятий антикоррупционного характера для детей, которые обучаются по программам начального, основного среднего, общего среднего образования.

2.Цель и задачи воспитательной работы

2. Целью настоящей Программы является создание условий в школе для становления и развития высоконравственного, ответственного, инициативного и социально компетентного гражданина и патриота.
3. Для реализации указанной цели ставятся следующие задачи:
1) реализация мер, направленных на духовно-нравственное
и гражданско-патриотическое воспитание;
2) укрепление доверия обучающихся к институтам государственной власти;
3) формирование у обучающихся политико-правовых знаний;
4) формирование у обучающихся нравственно-этических ценностных основ антикоррупционного поведения.
4. Для проведения комплекса мероприятий используются следующие виды воспитания:
1) нравственное воспитание направлено на формирование морально-этических установок, формирование у каждого школьника нулевой терпимости к коррупции;
2) социально-правовое воспитание направлено на получение представления о сущности взаимоотношений между гражданином и государством, знания о правах и обязанностях, убеждение в необходимости соблюдения правовых норм, осознание общественной опасности коррупции;
3) эстетическое воспитание направлено на развитие у школьников понимания красоты произведений искусства, литературы, содействующее воспитанию у школьников эстетического вкуса и доброжелательного и патриотического отношения к окружающей действительности.
3. Организация воспитательной работы
5. Организация воспитательной работы осуществляется в учебных заведениях, реализующих общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования (далее - общеобразовательные школы).
6. Руководство воспитательной работой возлагается на руководство общеобразовательной школы и педагогического работника, осуществляющего классное руководство.
7. В общеобразовательных школах проводится комплекс мероприятий, направленных на формирование антикоррупционной культуры в школьной среде, то есть сохранение и укрепление системы ценностей, отражающей нетерпимость к коррупции, в том числе формирования у школьников стремления к соблюдению требований законов, повышению образовательного и культурного уровня.
8. В общеобразовательных школах создаются добровольные школьные клубы «Адал Ұрпақ», которые оказывают содействие и участвуют
в организации воспитательной работы.
9. Организационной основой воспитательной работы являются:
1) комплексный план воспитательной работы общеобразовательной школы на соответствующий учебный год;
2) план воспитательной работы педагогического работника, осуществляющего классное руководство;
3) план работы добровольного школьного клуба «АдалҰрпақ».
10. Предусмотренные в пункте 9 настоящей Программы планы формируются согласно Модельному плану воспитательной работы
по формированию антикоррупционной культуры в школьной среде (прилагается).
11. В планах отражаются основные направления воспитательной работы, проведения календарных мероприятий, направленных на формирование антикоррупционной культуры, взаимодействия с общественными организациями, уполномоченным органом по противодействию коррупции и иными государственными органами.
12. В проведении воспитательной работы могут участвовать граждане и попечительские советы, родительские комитеты, общественные объединения, уполномоченный орган по противодействию коррупции и иные государственные органы.
4. Добровольные школьные клубы «Адал Ұрпақ»

13. Основными задачами добровольных школьных клубов «Адал Ұрпақ» являются формирование антикоррупционной культуры в школьной среде, поощрение инициатив по укреплению нетерпимого отношения к коррупции, участие в организации мероприятий антикоррупционного характера.
14. Добровольные школьные клубы «Адал Ұрпақ» состоят из секций следующего характера: антикоррупционные знания; антикоррупционная информация и творчество; культурно-массовые мероприятия.
15. Секция антикоррупционные знания принимает участие в организации лекций, «круглых столов» и других просветительских мероприятий.
16.Секция антикоррупционная информация и творчество участвует в организации мероприятий и конкурсов на лучшие видеоролики, рисунки, сочинения.
17. Секция по культурно-массовым мероприятиям участвует в организации акций, флэш-мобов, диалоговых площадок, встреч с представителями общественных, ветеранских организаций, государственных органов и организаций и других социально-значимых мероприятий.
5. Модельный план воспитательной работы по формированию антикоррупционной культуры в школьной среде.

№ Наименование Рекомендации Целевая группа Сроки
1 2 3 4 5
Раздел I. Организационно-подготовительные мероприятия
1 Организовать деятельность добровольного школьного клуба «Адал Ұрпақ» Добровольные школьные клубы «Адал Ұрпақ» создаются при содействии руководства общеобразовательной школы, педагогических работников, осуществляющих классное руководство, как правило, детьми, которые обучаются по программам основного среднего и общего среднего образования Учащиеся
5-11 классов Сентябрь
2 Утвердить комплексный план воспитательной работы общеобразовательной школы на соответствующий учебный год; планы воспитательной работы педагогических работников, осуществляющих классное руководство; план работы добровольного школьного клуба «Адал Ұрпақ» План должен содержать наименования мероприятий, ответственных за их исполнение, участников мероприятия,
сроки проведения мероприятий Учащиеся
1-11 классов Сентябрь
3 Создать постоянно обновляемый уголок «Парасатты азамат» Главное предназначение уголков - воспитание гражданственности, патриотизма, уважения к правам, свободам и обязанностям человека, нравственных чувств и этического сознания, культуры неприятия коррупции, воспитание трудолюбия, творческого отношения к учению, труду, жизни. Учащиеся
1-11 классов Сентябрь
4 Включить в тематические планы классных часов вопросы по повышению нравственной и правовой культуры обучающихся Необходимо особое внимание уделять формированию таких нравственных качеств как совесть, честь, достоинство, ответственность, честность, справедливость и др. Учащиеся
1-4 классов Сентябрь
Рекомендуется культивировать такие качества личности как патриотизм, гордость за Родину, уважение к общественному порядку, трудолюбие, ответственность, дисциплина, знание и уважение правовых основ. Основная задача антикоррупционного воспитания в этой возрастной группе - формирование правового сознания. Учащиеся
5-8 классов
В работе со старшеклассниками главной задачей системы антикоррупционного воспитания должно стать формирование у обучающихся антикоррупционной позиции. Учащиеся
9-11 классов
5
Провести родительское собрание Раскрыть в ходе собрания роль семьи в правовом воспитании и формировании культуры неприятия нарушений, в том числе коррупционных. Дать родителям практические рекомендации по воспитанию у детей уважения к праву, законам и правопорядку. Учащиеся
1-11 классов Сентябрь
Раздел II. Реализация комплекса календарных мероприятий
6 Дискуссионный практикум «Основы общественного порядка» Основной формой осуществления практикума будет являться дискуссия, в ходе которой учащимся будет предложено высказать свое мнение.
Предлагается разделить участников на 2 группы.
1 задание
Раскрыть понятие «Нулевая терпимость к правонарушениям».
Почему так важно сформировать в обществе культуру «нулевой терпимости к беспорядку»?
2 задание
Обосновать утверждение «Коррупция – подрыв доверия общества и государства к государственному служащему».
Что может сделать каждый? Каким будет государство без коррупции? Учащиеся
9-11 классов Сентябрь
7 Месячник «Казахстан - правовое государство» Сюжетно-ролевая игра «Выборы Главы класса»согласно принципам избирательного права страны Учащиеся
1-4 классов Октябрь
Встреча с ветеранами государственной службы, государственными служащими на тему: «Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» Учащиеся
5-8 классов
Круглый стол «Наш выбор - правовое государство»
В ходе круглого стола предлагается обсуждение базовых принципов функционирования правового государства, а также особенности формирования правового государства в нашей стране Учащиеся
9-11 классов
8 Конкурс рисунков среди учащихся «Образ честного и неподкупного труда» Основной идеей организации конкурса является популяризация стержневых, «якорных» общегражданских ценностей Мәңгілік Ел. Это - равенство всех перед законом, трудолюбие, честность. Учащиеся
1-4 классов Ноябрь
9 Деловая игра «Получение государственной услуги» Главная цель данного мероприятия – показать, что государство является «сервисной площадкой». Базовой идеей при этом должно стать понимание того, что госаппарат содержится налогоплательщиками, которые вправе ожидать исчерпывающего и своевременного предоставления всего спектра государственных услуг на самом высоком уровне.
Групповая работа, в ходе которой одна группа учащихся демонстрирует «как надо» оказывать государственную услугу, то есть оказывающий государственную компетентен, вежлив и ориентирован на нужды услугополучателя, другая - «как не надо»: услугодатель груб и некомпетентен. Учащиеся
5-8 классов Декабрь
10 Конкурс проектов «Карта коррупционных правонарушений» В течение месяца учащиеся должны проводить мониторинг региональной прессы за прошедший год.
По результатам мониторинга составить карту коррупционных правонарушений в регионе. Учащиеся
9-11 классов Январь
11 Театральная постановка Организовать для детей постановку, в которой пропагандируются: совесть, честь, достоинство, ответственность, доброта, милосердие, честность, справедливость и др. Учащиеся
1-4 классов Февраль
12 Конкурс эссе «Мемлекттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек»
Главная цель конкурса – популяризация среди подрастающего поколения понимания государственной службы, как важнейшего института, призванного реализовывать цели и приоритеты развития страны, добросовестно служить интересам и удовлетворять ежедневные потребности каждого гражданина Учащиеся
5-8 классов Март
13 Конкурс видеороликов «Транспарентное и подотчетное государство» Главная цель конкурса –продемонстрировать достижения Казахстана в решении задач, направленных на формирование открытого и подотчетного обществу государства Учащиеся
9-11 классов Апрель

Похожие публикации: