Сыбайлас жемқорлыққа қарсы психологтардың тренингі/Тренинг психологов против коррупции » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Сыбайлас жемқорлыққа қарсы психологтардың тренингі/Тренинг психологов против коррупции
27
ноябрь
2021

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы психологтардың тренингі/Тренинг психологов против коррупции

Тренинг тақырыбы: «Мен және менің ұжымым»
Тренинг мақсаты: Өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігін түсіндіре отырып, бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға:
Жеке қасиеттерін білуге тәрбиелей отырып, дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін және жағымды «Мен» концепциясын қалыптастыру.
Амандасу – «Көңілді сөз» жаттығуы.
Шеңбер жасап отырып, қасында отырған адамға қарап көңіл көтеретін бір сөз айту.
Мысалы: сен бүгін өте әдемісің, көйлегің қандай әдемі...
«Автопортрет» жаттығуы.
Әр қатысушыға парақ беріледі, өз сипаттамасын тек бір жағына
ғана жазу керектігі және 2 минуттан кейін парақтың келесі жағына есімдері
көрсетілген беттерді тренер жинап алынатындығын ескертеді.
Сізді таныс емес адаммен кездесу күтіп тұр делік, ол бірден сізді тану үшін өзіңізді сипаттап жазыңыз. Көпшіліктен өзіңізді ерекшелендіріп тұратын белгілеріңізді табыңыз. Бет-әлпетіңізді, жүрісіңізді, сөйлеу мәнеріңізді, киім киісіңізді, зейінді аударарлықтай ым-ишараларыңыз болса т.б...


Педагог-психологтар: Бабенова А.А. Кошаева Б.К.


Тренинг тақырыбы: «Мен және менің ұжымым»
Тренинг мақсаты:
- өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігін түсіндіре отырып, бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға:
- жеке қасиеттерін білуге тәрбиелей отырып, дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін және жағымды «Мен» концепциясын қалыптастыру.
Тренинг міндеттері:
- адамдар арасындағы қарым - қатынастың мәнін түсіну;
- өз бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін білу, түзетуге көмектесу;
- сыныптағы өз орнын және өзінің ортасын танып білуіне көмектесу;
- сыныпта белсенді жұмыс жасауға түрткі, ниетті қалыптастыру;
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, А3 - А4 қағаз беттері, фломастерлер, қарындаштар, қобдиша, адамгершілік қасиеттері жазылған карточкалар, үлестірмелі смайликтер, доп, жіп.
Тренинг құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Тренингтің мақсат-міндеттерін хабарлау.
ІІІ. Негізгі бөлім.
а) Амандасу – «Көңілді сөз» жаттығуы.
б) «Автопортрет» жаттығуы.
в) «Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.
Сергіту сәті
д) «Өрмекші торы» жаттығуы.
ІV. Қорытынды бөлім.
а) «Теңізге саяхат» релаксация жаттығуы.
б) «Қайта байланыс» жаттығуы.
Тренингтің жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі /амандасу, тренингке қатысуға келгендерге алғыс айту/
ІІ.Тренингтің мақсат-міндеттерін хабарлау
- Тренинг ағылшынның «Тот Райн» - ойын, жаттығу деген сөзінен шыққан. Бүгінгі топтық-психологиялық тренинг тәжірибелік-психологиялық әдіс ретінде, коррекцияның негізгі құралы ретінде де қолданылады. Мақсаты әр адам бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға, жеке қасиеттерін білуге тәрбиелей отырып, дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін, жағымды «Мен» концепциясын қалыптастыру.
Сондықтан тренингке барлықтарыңыздың белсенді, шын ниетпен қатысуларыңызды сұраймын.
ІІІ. Тренингке дайындық, ережесімен таныстыру.
- Тренинг – ойын, ал әрбір ойын ережелерді қажет етеді.
ІV. Негізгі бөлім.
а) Амандасу – «Көңілді сөз» жаттығуы.
Нұсқау: - шеңбер жасап отырып, қасында отырған адамға қарап көңіл көтеретін бір сөз айту.
Мысалы: сен бүгін өте әдемісің, көйлегің қандай әдемі...
б) «Автопортрет» жаттығуы.
Нұсқау:
- әр қатысушыға парақ беріледі, өз сипаттамасын тек бір жағына
ғана жазу керектігі және 2 минуттан кейін парақтың келесі жағына есімдері
көрсетілген беттерді тренер жинап алынатындығын ескертеді.
Жаттығу шарты:
- сізді таныс емес адаммен кездесу күтіп тұр делік, ол бірден сізді тану үшін өзіңізді сипаттап жазыңыз. Көпшіліктен өзіңізді ерекшелендіріп тұратын белгілеріңізді табыңыз.
Бет-әлпетіңізді, жүрісіңізді, сөйлеу мәнеріңізді, киім киісіңізді, зейінді аударарлықтай ым-ишараларыңыз болса т.б...
Рефлексия: Жазылған автопортреттер бір бірден таратылып оқылады, бұл кімнің портреті екенін анықтау керек.
в) «Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.
Нұсқау:
- қатысушылар шеңбер құрып отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер.
Жаттығу шарты:
- қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады.
Рефлексия: сонымен, қоршаған орта да осы қасиетке сізді лайық деп таныса, жеке-жеке қошемет көрсетейік. Сыйлықтарыңыз құтты болсын!
Сергіту сәті
д) «Өрмекші торы» жаттығуы.
Нұсқау:
- қатысушылар шеңбер құра отырады. Ойынға барлығы қатысуы тиіс. Жіп кімнен ілініп басталса, сонымен аяқталып өрмек жиналу керек.
Жаттығу шарты:
Топта бірін-бірі жақын танығандықтан, әр кім 1-ші өзінің достарына айтар тілегін, қошеметін, жағымды қылықтарын білдіріп жіпті саусағына іледі, өрмек тоқылды. 2-ші кері бағытта, бірақ сол ізбен достарының бойына қажет емес қасиеттерін, қылықтарын айту. Өрмекті жию.
Рефлексия: Айтылған тілектер мен сынды қабылдаймыз ба? Сын орынды айтылды ма? Бұл жаттығудың мақсаты да сол, сын түзелмей, мін түзелмейді – дегендей, айтылған ескерте, сындарды түзете білейік. Болдырмайық.
ІV. Қорытынды бөлім.
а) «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығу»
Бұл медитативтілік техника денедегі қысымды түсіруге бағытталған,
музыкамен орындалады.
Жүргізуші:
Жайланып отырыңыз, көзіңізді жұмыңыз. Терең демалыңыз, денеңізді бос ұстаңыз, денеңізді ауырлап бара жатқандай және оны теңіз толқынының лебі ұрып жатқандай сезініңіз. Өзіңізді жартастың үстінде тұрмын деп есептеңіз және алысқа көз жіберіңіз. Сіздің алдыңызда көгілдір теңіз, ашық аспан және күн. Теңіз бірқалыпты дем алып, асау толқандары жағаға соғылып, қайтадан кейін қайтуда.
Теңіз толқындарының шуын естіп, толқындарға қызыға қарап, жағалаудағы теңіздің тұзды ауасын жұтып тұрсыз. Өз бойыңыздағы басқан ауыртпалықтан бір сәтке болса да арылғандайсыз. Сіздің рухыңыз жайлылық сезіміне толы. Сіз төменге түсіп, аяғыңызды шештіңіз, жалаң аяқ құмның қызуы мен жұмсақтығын сезіне отырып жүгірудесіз.
Міне сіз судың жанына келдіңіз, толқындар сіздің аяғыңызды жуып жатыр, су жып - жылы әрі жұп - жұмсақ. Сіз қолдарыңызды бос тастап, басыңызды шалқайттыңыз.
Күн сәулесі мен жеңіл самал жел сіздің бетіңізді өбуде, теңіз толқындарының тамшылары сіздің денеңізді баурап алғандай. Ерніңізде теңіздің тұзды суының керемет дәмі және бақыт күлкісі. Сіз өзіңізді кішкентай бала сияқты сезініп, жүгіргіңіз, секіргіңіз, су шашып ойнағыңыз, күлгіңіз келеді. Өзіңізге осы бірнеше минут ішінде не істегіңіз келсе, соны істеуге рұқсат етіңіз.
Сіздің қайтатын уақытыңыз болды. Міне сіз тағы да жардың басында тұрсыз.
Сізге демалыс пен бақыт сыйлаған ғажайып әлемге алғысыңызды айтыңыз. Көздеріңізді асықпай ашыңыз!
Қандай сезімде болдыңыз? Не сезіндіңіз?
б) «Қайта байланыс» жаттығуы
a) Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді:
- Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің?
б) "Алған әсеріңіз қандай?"- үлестірмелі карточкалар /смайликтер/ арқылы анықтау.
в) тренингке қатысушыларға рахмет айта отырып, тренингті аяқтау.

Тема тренинга « " я и мой коллектив»
Цель тренинга: психологически подготовить себя к счастливой жизни, объяснив, что в жизни нет большей ценности, чем человеческая:
Формировать культуру правильного общения и концепцию позитивного «я», воспитывая знание личностных качеств.
Приветствие-упражнение "веселое слово".
Сделайте круг и произнесите одно веселое слово, глядя на человека, сидящего рядом с ним.
Например: ты сегодня такая красивая, какая у тебя красивая рубашка...
Упражнение "Автопортрет".
Каждому участнику выдается листок, напоминающий о том, что писать свое описание нужно только на одной стороне, а через 2 минуты на другой стороне листа будут собраны страницы с именами.
Предположим, вас ждет встреча с незнакомым человеком, который сразу же опишите себя, чтобы узнать вас. Найдите признаки того, что вы выделяетесь из толпы. Если у вас есть мимика, походка, манера речи, одежда, привлекательные жесты и т. д...


Педагоги-психологи: Бабенова А. А. Кошаева Б. К.


Тема тренинга "я и мой коллектив"
Цель тренинга:
- психологически подготовить себя к счастливой жизни, объяснив, что в жизни нет большей ценности, чем человеческая:
-формировать культуру правильного общения и концепцию позитивного «я», воспитывая знание личностных качеств.
Задачи тренинга:
- понимание сущности межличностных отношений;
- знание положительных и отрицательных качеств себя, помощь в исправлении;
- помощь в познании своего места в классе и своего окружения;
- формирование мотивации, намерения к активной работе в классе;
Наглядные пособия: интерактивная доска, листы бумаги А3-А4, фломастеры, карандаши, шкатулка, карточки с гуманными качествами, раздаточные смайлы, мяч, нитка.
Структура тренинга:
I. Организационный этап.
II. Сообщить цели и задачи тренинга.
III. Основная часть.
а) приветствие – упражнение «веселое слово».
б) упражнение» Автопортрет".
в) упражнение "Волшебная шкатулка".
Освежающий момент
д) упражнение "паутина".
IV. Заключительная часть.
а) упражнение на расслабление» Путешествие к морю".
б) упражнение "воссоединение".
Ход тренинга:
I. Организационный этап /приветствие, благодарность пришедшим принять участие в тренинге/
II.Сообщить цели и задачи тренинга
- Тренинг происходит от английского слова «Тот Райн» - игра, упражнение. Сегодня группово-психологический тренинг используется как экспериментально-психологический метод, как основной инструмент коррекции. Цель формирование культуры правильного общения, позитивного понятия «я», воспитания у каждого человека психологической готовности к счастливой жизни, познания личностных качеств.
Поэтому прошу всех принять активное, искреннее участие в тренинге.
III. Подготовка к тренингу, ознакомление с правилами.
- Обучение-это игра, и каждая игра требует правил.
IV. Основная часть.
а) приветствие – упражнение «веселое слово».
Подсказка: - сделайте круг и произнесите одно слово, чтобы развлечься, глядя на человека, сидящего рядом с ним.
Например: ты сегодня такая красивая, какая у тебя красивая рубашка...
б) упражнение» Автопортрет".
Инструкция:
- каждому участнику выдается листок, свое описание только на одну сторону
нужно только написать и через 2 минуты перейти на следующую сторону страницы
указанные страницы предупреждают, что тренер собирается.
Условие тренировки:
- допустим, вас ждет встреча с незнакомым человеком, который сразу же опишет себя, чтобы узнать вас. Найдите признаки того, что вы выделяетесь из толпы.
Если у вас есть мимика, походка, манера речи, одежда, привлекательные жесты и т. д...
Отражение: написанные автопортреты читаются по одному, чтобы определить, чей это портрет.
в) упражнение "Волшебная шкатулка".
Инструкция:
- участники выстраивают круг. В центре стоит Волшебная шкатулка. Подарки-это нравственные качества, написанные на бумаге.
Условие тренировки:
- из шкатулки каждый участник по очереди выбирает один подарок и вручает написанное внутри слово тому, кто считает его достойным. После раздачи подарков по кругу произносит свой подарок.
Размышление: Итак, давайте аплодируем индивидуально, если окружающая среда также признает, что вы заслуживаете этого качества. С подарками!
Освежающий момент
д) упражнение "паутина".
Инструкция:
- участники выстраивают круг. В игре должны участвовать все. У кого нить начиналась висеть, так и должна быть собрана паутина.
Условие тренировки:
Так как в группе они узнали друг друга близко, каждый 1-й, выражая свои пожелания, аплодисменты, приятные поступки друзьям, ткнул нитку в палец, заплетал паутину. 2-й в обратном направлении, но по тому же следу. Свернуть паутину.
Размышление: принимаем ли мы высказанные желания и критику? Уместно ли прозвучала критика? Цель этого упражнения-исправить критику, а не исправить ее. Давайте избегаем.
IV. Заключительная часть.
а) расслабляющее упражнение» Путешествие к морю»
Эта медитативная техника направлена на снижение давления в теле,
исполняется под музыку.
Водитель:
Устройтесь поудобнее, закройте глаза. Глубоко расслабьтесь, держите свое тело расслабленным, почувствуйте, как вы напрягаете свое тело и как будто его бьет волна морской волны. Считайте себя стоящим на скале и смотрите вдаль. Перед вами голубое море, ясное небо и солнце. Море дышало гладко, и волны асау ударились о берег и снова вернулись.
Слыша шум морских волн, любуясь волнами, вы вдыхаете соленый воздух прибрежного моря. Ты хоть на мгновение избавишься от боли, которую испытываешь внутри себя. Ваш дух наполнен чувством комфорта. Вы спускаетесь вниз, раздвигаете ноги, бегаете босиком, чувствуя тепло и мягкость песка.
Вот вы пришли к воде, волны омывают ваши ноги, вода - теплая и мягкая. Вы опустили руки и откинули голову.
Солнечный свет и легкий ветерок целуют твое лицо, словно капли морских волн пленяют твое тело. На губах прекрасный вкус соленой воды моря и улыбка счастья. Вы хотите чувствовать себя маленьким ребенком, бегать, прыгать, играть, брызгать водой, смеяться. Позвольте себе делать все, что вы хотите, в течение этих нескольких минут.
Пришло время вернуться. Вот вы снова на вершине утеса.
Поблагодарите удивительный мир, который подарил вам отдых и счастье. Открывайте глаза без спешки!
Какие чувства вы испытали? Что вы чувствовали?
б) упражнение " воссоединение»
a) учащиеся выстраивают круг и выражают свои мысли в зависимости от проведения тренинга, принимая мяч поочередно в каждом из них:
- Что самое первое понравилось на тренинге? - Что не понравилось? -Что ты только что узнал?
б) " каковы ваши впечатления?"- определение по раздаточным карточкам /смайликам/.
в) завершить тренинг, поблагодарив участников тренинга.