2024 жылы педагогтерді аттестаттау қағидаларына енгізілген өзгерістер туралы түсіндіру\Разъяснение об изменениях в правилах аттестации педагогов в 2024 году » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2024 жылы педагогтерді аттестаттау қағидаларына енгізілген өзгерістер туралы түсіндіруРазъяснение об изменениях в правилах аттестации педагогов в 2024 году
10
апрель
2024

2024 жылы педагогтерді аттестаттау қағидаларына енгізілген өзгерістер туралы түсіндіру\Разъяснение об изменениях в правилах аттестации педагогов в 2024 году

2024 жылы педагогтерді аттестаттау қағидаларына енгізілген өзгерістер туралы түсіндіру
ПЕДАГОГТЕРДІ АТТЕСТАТТАУ ҚАҒИДАЛАРЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕРДІ ТҮСІНДІРЕМІЗ
 
Аттестаттау процесін автоматтандыру - бұл педагог қызметі туралы деректерді жинаудан бастап аттестаттау комиссиясының шешімі негізінде республикалық деңгейдегі ақпараттық жүйеде (платформада) іске асырылатын біліктілік санаты туралы куәлікті қалыптастыруға және беруге дейінгі процесс.
Платформа 2024 жылдан бастап жақын арада анықталатын "пилоттық" облыстарда кезең-кезеңімен енгізілетін болады. 
Платформа қалай қалыптастырылады?
🔻Педагогтің қызметі мен жетістіктері туралы ақпараттар  автоматты түрде жинақтау және деректерді қолмен енгізу арқылы жүзеге асады.
🔻Деректерді автоматты түрде жинау ҰБТ АЖ, ҚСжАЕК, Дарын, ҰТО, Талап, LMS жүйелерімен интеграциялау есебінен және т.б. жүргізілетін болады. 
🔻Деректерді қолмен енгізу әкімшілікке олардың жауапкершілігімен және заңды тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен ғана рұқсат етіледі (білімі туралы диплом, жеке куәлік, басылымдардағы жарияланымдар, конкурстарға, семинарларға, олимпиадаларға қатысу және т.б.).
🔻Педагог платформаға деректерді енгізбейді, тек қана өзінің жеке ЭЦҚ-сы арқылы оның қызметі бойынша автоматты түрде енгізілген және жиналған деректердің толықтығын растайды. 
Сондай-ақ, педагог тәулік бойы жұмыс істейтін жеке кабинетке қол жеткізу арқылы платформадағы әр бағалау критерийі үшін автоматты түрде берген ұпайлар түрінде сертификаттау кезеңіндегі өз қызметін бақылап, талдай алады.
Нәтижесінде педагог мерзімінен бұрын аттестаттаудан өте алады немесе ұпайлары төмен және белсендіру қажет екендігі туралы хабарлама ала алады. 
🔻Комиссия қызмет нәтижелерін қаңтардан маусымға дейінгі кезеңде немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған мерзімдерде кешенді талдамалық жинақтауды жүргізеді. 
🔻Комиссия мүшелері автоматты түрде қалыптастырылған деректердің қорытындысы бойынша педагогтерді бағалау парақтарын (портфолиосын) толтырады. Осылайша, бағалау кезінде адами фактордың қатысу мүмкіндігі болмайды . 
✔️Маңызды! Платформаны сәтті іске қосу үшін педагогтер әкімшілікке алдыңғы аттестаттау кезеңіндегі деректерді уақытылы әрі жылдам ұсынуы тиіс. 
Айта кету қажет, бұл қиындықтар бірреттік ғана және кез келген республикалық деңгейдегі ақпараттық жүйелер іске қосылған кезде ғана пайда болады.
Платформа іске қосылғаннан кейін пеадгогтер туралы мәліметтер деректерді үнемі енгізіп отыру барысында және автоматты түрде  жинақтала бастайды.
Разъяснение об изменениях в правилах аттестации педагогов в 2024 году
РАЗЪЯСНЯЕМ ИЗМЕНЕНИЯ В ПРАВИЛАХ АТТЕСТАЦИИ ПЕДАГОГОВ
 
Автоматизация процесса аттестации-это процесс от сбора данных о деятельности педагога до формирования и выдачи свидетельства о квалификационной категории, реализуемого в информационной системе (платформе) республиканского уровня на основании решения аттестационной комиссии.
Платформа будет поэтапно внедрена с 2024 года в "пилотных" областях, которые будут определены в ближайшее время. 
Как формируется Платформа?
Ақпараттар информация о деятельности и достижениях педагога осуществляется путем автоматического сбора и ручного ввода данных.
🔻Автоматический сбор данных будет производиться за счет интеграции с системами ИС ұ, КПРФ, Дарын, НЦТ, Талап, LMS и др. 
Қолмен ввод данных вручную допускается администрацией только под их ответственность и с электронной цифровой подписью юридического лица (диплом об образовании, удостоверение личности, публикации в изданиях, участие в конкурсах, семинарах, олимпиадах и др.).
🔻Педагог не вводит данные на платформу, а только подтверждает полноту данных, автоматически введенных и собранных по его деятельности посредством собственной ЭЦП. 
Педагог также может отслеживать и анализировать свою деятельность на этапе сертификации в виде баллов, автоматически присваиваемых им за каждый критерий оценки на платформе, с доступом к круглосуточному личному кабинету.
В результате педагог может пройти досрочную аттестацию или получить уведомление о низком балле и необходимости активации. 
🔻Комиссия проводит комплексное аналитическое обобщение результатов деятельности в период с января по июнь или в сроки, определенные уполномоченным органом в области образования. 
🔻Члены комиссии по итогам автоматически сформированных данных заполняют оценочные листы (портфолио) педагогов. Таким образом, при оценке человеческий фактор не имеет возможности участвовать . 
✔️Важно! Для успешного запуска платформы педагоги должны своевременно и быстро предоставлять в администрацию данные за предыдущий аттестационный период. 
Стоит отметить, что эти трудности возникают только единовременно и только при запуске информационных систем любого республиканского уровня.
После запуска платформы данные пеадгогов начинают накапливаться в процессе регулярного ввода данных и автоматически.