5 сынып оқушылары: Базарбек Айша, Бегжанқызы Айзере, Тоқтақын Айару, Хинизова Ливаза «Табиғатты қорғау» атты тақырыпта жобалар байқауына қатысты./Учащиеся 5 класса приняли участие в конкурсе проектов на тему «Охрана природы». » №195 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы білім басқармасының
"№195 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 240-31-21
Есепші бөлімі:
+7(727) 22-44-491
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 5 сынып оқушылары: Базарбек Айша, Бегжанқызы Айзере, Тоқтақын Айару, Хинизова Ливаза «Табиғатты қорғау» атты тақырыпта жобалар байқауына қатысты./Учащиеся 5 класса приняли участие в конкурсе проектов на тему «Охрана природы».
30
ноябрь
2021

5 сынып оқушылары: Базарбек Айша, Бегжанқызы Айзере, Тоқтақын Айару, Хинизова Ливаза «Табиғатты қорғау» атты тақырыпта жобалар байқауына қатысты./Учащиеся 5 класса приняли участие в конкурсе проектов на тему «Охрана природы».




5 сынып оқушылары: Базарбек Айша, Бегжанқызы Айзере, Тоқтақын Айару,  Хинизова Ливаза «Табиғатты қорғау» атты тақырыпта жобалар байқауына қатысты./Учащиеся 5 класса приняли участие в конкурсе проектов на тему «Охрана природы».










№ 195 ЖББ КММ мектептің жылдық жоспар негізінде «Еңбек экономикалық және экологиялық тәрбие» бағыты бойынша 5 сынып оқушылары: Базарбек Айша, Бегжанқызы Айзере, Тоқтақын Айару,
Хинизова Ливаза «Табиғатты қорғау» атты тақырыпта жобалар байқауына қатысты.
Зертеудің мақсаты: Қоршаған ортаның қатты тұрмыстық қалдықтармен ластануын, қалдықтарды қайта өңдеу және жою жолдарын талдау, негізінде оқып-зерттеу.
Жұмыстың өзектілігі: Қоқыс- еліміздің дамуына кесір. Қазіргі кезде бәрімізді қатты алаңдатып отырған жағдай – табиғатымыздың тікелей адамның іс-әрекетінен ластанып, бұзылуы. Еліміздің қоқысын тазаламайынша біз дамыған мемлекеттер қатарына қосыла алмаймыз. Менің қаламның экологиялық жағдайы мәз емес. Себебі, қала халқы көбейген сайын қоқыс та көбейе береді.
Жұмыстың мақсаты: Әлмерек ықшам ауданының қоқыспен ластануының экологиялық деңгейін анықтап,қоқысты жинақтау, сұрыптау және өңдеудің әдіс-тәсілдеріне назар аударып, қоқысты өңдеудің тиімді жолдарын қарастыру;
Бірінші кезең - бастау кезеңі. Бұл кезеңде оқушылар түрлі әдебиеттерді, интернет материалдарын пайдалана отырып, зерттеу мәселесіне жан-жақты талдау жасады.
Екінші кезең – Әлмерек ықшам ауданын қоқыстан тазартуға алғашқы қадамдар.
Зерттеу әдісі: Зерттеуде салыстыру, талдау, тұжырымдау, нақты материалдарды қорытындылау арқылы жасалды.
Зерттеу объектісі: Зерттеу объектісі мектептен шығарылатын қоқыс.
Жобаны қорытындылай келе оқушыларымыз Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлының «2030 жылы Қазақстан ауасы таза, суы мөлдір, жасыл желекті елге айналуға тиіс» деген сөздерімен аяқтады.
Жауапты жетекшілері: Оспангалиева Ұ., Бауыржанқызы А.

КГУ ООШ № 195 на основе годового плана школы по направлению «трудовое экономическое и экологическое воспитание» учащиеся 5 класса: Базарбек Айша, Бегжанқызы Айзере, Тоқтақын Айару, Хинизова Ливаза приняли участие в конкурсе проектов на тему «Охрана природы».
Цель исследования: проанализировать загрязнение окружающей среды твердыми бытовыми отходами, пути переработки и утилизации отходов, изучить на основе.
Актуальность работы: мусор-это то, что нужно для развития нашей страны. Ситуация, которая в настоящее время очень беспокоит всех нас, – это то, что наша природа загрязнена и нарушена непосредственно деятельностью человека. Мы не сможем войти в число развитых государств, пока не очистим мусор нашей страны. Экологическое состояние моего города не очень хорошее. Это связано с тем, что по мере роста городского населения мусор продолжает расти.
Цель работы: определить экологический уровень загрязнения мусором микрорайона Альмерек, обратить внимание на методы сбора, сортировки и переработки мусора, рассмотреть эффективные способы переработки мусора;
Первый этап-это начальный этап. На данном этапе учащиеся провели всесторонний анализ проблемы исследования с использованием различной литературы, интернет-материалов.
Второй этап-первые шаги по очистке микрорайона Альмерек от мусора.
Метод исследования: разработан в исследовании путем сравнения, анализа, формулирования, обобщения фактического материала.
Объект исследования: объект исследования-мусор, вывозимый из школы.

Подводя итоги проекта, наши ученики завершили словами Нурсултана Назарбаева Абишевича: «в 2030 году Казахстан должен стать страной с чистым воздухом, кристально чистой водой и зелеными насаждениями».
Ответственные руководители: Оспангалиева У., Бауыржановна А.

Похожие публикации: