05
октябрь
2021
Буллингтың алдын-алу/Профилактика буллинга
Буллингтың алдын-алу
05.10.2021ж. 6-8 сыныптарға Кибербуллинг дегеніміз не? тақырыбында тәрбие сағаты өткізілді. Кибербуллинг – адамды интернетте, мысалы әлеуметтік желілерде қорлау немесе қудалау.
Оқушыларға неліктен адамдар бұлай істейді? Егер сен кибербуллинге тап болсаң, не істеу керек? Мен өзім басқа біреуді онлайн қорласам ше? Егер басқа біреу кибербуллинге ұшыраса ше? деген сұрақтарға жауап беріліп, оқушылардың жауаптары тыңдалады.
Соңғы уақытта балалар мен жасөспірімдер арасында Цифрлық қорқыту мен қудалау әлеуметтік желілерде, хабар алмасу қосымшаларында, ойын платформаларында және ұялы телефондарда, балалар бос уақытының көп бөлігін өткізетін жерде кеңінен таралды.
Қайталанатын эпизодтар, оларды қорқыту, ашуландыру немесе масқаралау мақсаты жас ұрпақтың психикасына теріс әсер етеді.
"Интернетте мені не мазалайтынын қалай түсінуге болады? Әзілді қорлаудан қалай ажыратуға болады? Егер біреу мені интернетте қуып жатса, мен кіммен сөйлесемін? Қудалау жағдайлары туралы хабарлау неге маңызды? Достарыма интернеттегі қудалау туралы хабарлауға қалай көмектесуге болады, әсіресе егер олар мұны қаламаса?».
Сабақ барысында балалар интернетті пайдалану ережелерін ойын түрінде еске алды.
Жанжал жағдайында өзін қалай ұстау керек және оларды қалай болдырмауға болады. Оқушылар алған білімдерін бекіту үшін педагог-психологтар бізді "сынып бірлігі" тренингін қалай қолданғанын айтып берді, онда оқушылар эмоционалды - ашық қарым-қатынас ұсынатын команданың бірлігін көрсетті, сондай-ақ қатысушыларды тереңірек зерттеуге және кибербуллингке қарсы іс-қимыл туралы миниатюраларға шақырды.
Балалардың пікірінше, сабақ қызықты әрі пайдалы болды.
Профилактика буллинга
05.10.2021 г. Что такое киберзапугивание для 6-8 классов? проведен воспитательный час на тему. Киберзапугивание-это оскорбление или преследование человека в интернете, например в социальных сетях.
Почему люди так поступают с учениками? Что делать, если вы столкнулись с киберзапугиванием? Что, если я сам оскорбляю кого-то другого онлайн? Что, если кто-то другой подвергнется киберзапугиванию? ответы учащихся будут заслушаны.
В последнее время цифровые издевательства и домогательства среди детей и подростков стали более распространенными в социальных сетях, приложениях для обмена сообщениями, игровых платформах и мобильных телефонах, где дети проводят большую часть своего свободного времени.
Повторяющиеся эпизоды, цель которых запугать, разозлить или унизить, негативно сказываются на психике подрастающего поколения.
"Как понять, что меня беспокоит в интернете? Как отличить шутку от оскорбления? Если кто-то преследует меня в интернете, с кем я разговариваю? Почему важно сообщать о случаях домогательств? Как я могу помочь своим друзьям сообщать о домогательствах в интернете, особенно если они этого не хотят?».
Во время урока ребята вспомнили правила пользования интернетом в игровой форме.
Как вести себя в конфликтных ситуациях и как их избежать. Учащиеся рассказали, как педагоги-психологи использовали для закрепления полученных знаний тренинг "классное единство", где учащиеся показали единство команды, предлагающей эмоционально - открытое общение, а также пригласили участников на более глубокое исследование и миниатюры о противодействии киберзапугиванию.
По мнению детей, занятие было интересным и полезным.
05.10.2021ж. 6-8 сыныптарға Кибербуллинг дегеніміз не? тақырыбында тәрбие сағаты өткізілді. Кибербуллинг – адамды интернетте, мысалы әлеуметтік желілерде қорлау немесе қудалау.
Оқушыларға неліктен адамдар бұлай істейді? Егер сен кибербуллинге тап болсаң, не істеу керек? Мен өзім басқа біреуді онлайн қорласам ше? Егер басқа біреу кибербуллинге ұшыраса ше? деген сұрақтарға жауап беріліп, оқушылардың жауаптары тыңдалады.
Соңғы уақытта балалар мен жасөспірімдер арасында Цифрлық қорқыту мен қудалау әлеуметтік желілерде, хабар алмасу қосымшаларында, ойын платформаларында және ұялы телефондарда, балалар бос уақытының көп бөлігін өткізетін жерде кеңінен таралды.
Қайталанатын эпизодтар, оларды қорқыту, ашуландыру немесе масқаралау мақсаты жас ұрпақтың психикасына теріс әсер етеді.
"Интернетте мені не мазалайтынын қалай түсінуге болады? Әзілді қорлаудан қалай ажыратуға болады? Егер біреу мені интернетте қуып жатса, мен кіммен сөйлесемін? Қудалау жағдайлары туралы хабарлау неге маңызды? Достарыма интернеттегі қудалау туралы хабарлауға қалай көмектесуге болады, әсіресе егер олар мұны қаламаса?».
Сабақ барысында балалар интернетті пайдалану ережелерін ойын түрінде еске алды.
Жанжал жағдайында өзін қалай ұстау керек және оларды қалай болдырмауға болады. Оқушылар алған білімдерін бекіту үшін педагог-психологтар бізді "сынып бірлігі" тренингін қалай қолданғанын айтып берді, онда оқушылар эмоционалды - ашық қарым-қатынас ұсынатын команданың бірлігін көрсетті, сондай-ақ қатысушыларды тереңірек зерттеуге және кибербуллингке қарсы іс-қимыл туралы миниатюраларға шақырды.
Балалардың пікірінше, сабақ қызықты әрі пайдалы болды.
Профилактика буллинга
05.10.2021 г. Что такое киберзапугивание для 6-8 классов? проведен воспитательный час на тему. Киберзапугивание-это оскорбление или преследование человека в интернете, например в социальных сетях.
Почему люди так поступают с учениками? Что делать, если вы столкнулись с киберзапугиванием? Что, если я сам оскорбляю кого-то другого онлайн? Что, если кто-то другой подвергнется киберзапугиванию? ответы учащихся будут заслушаны.
В последнее время цифровые издевательства и домогательства среди детей и подростков стали более распространенными в социальных сетях, приложениях для обмена сообщениями, игровых платформах и мобильных телефонах, где дети проводят большую часть своего свободного времени.
Повторяющиеся эпизоды, цель которых запугать, разозлить или унизить, негативно сказываются на психике подрастающего поколения.
"Как понять, что меня беспокоит в интернете? Как отличить шутку от оскорбления? Если кто-то преследует меня в интернете, с кем я разговариваю? Почему важно сообщать о случаях домогательств? Как я могу помочь своим друзьям сообщать о домогательствах в интернете, особенно если они этого не хотят?».
Во время урока ребята вспомнили правила пользования интернетом в игровой форме.
Как вести себя в конфликтных ситуациях и как их избежать. Учащиеся рассказали, как педагоги-психологи использовали для закрепления полученных знаний тренинг "классное единство", где учащиеся показали единство команды, предлагающей эмоционально - открытое общение, а также пригласили участников на более глубокое исследование и миниатюры о противодействии киберзапугиванию.
По мнению детей, занятие было интересным и полезным.